Imprimeix
oct.

Premis NAFENT 2010

Un projecte teatral sobre migració guanya la 5a edició del premi NAFENT, la convocatòria més participativa de la seva història.
El guardó, atorgat per la Secretaria de Joventut i l’entitat GREC resolució de conflictes, està valorat en 2.500 euros.

L’associació juvenil Obre’t Ebre ha rebut el Premi Catalunya de la 5a edició dels premis Nafent pel seu projecte “Teatre de les migracions”, valorat en 2.500 euros. Els set premis territorials, valorats en 1.000€, han recaigut en projectes que fomenten la convivència en l'entorn social de les persones joves amb el suport d'entitats o centres educatius. En aquesta cinquena edició hi han concorregut 56 projectes.

Els premis Nafent donen suport a projectes de grups formats per un mínim de tres joves, d’entre 12 i 20 anys, que fomenten la participació i la convivència entre diferents col·lectius i que compten amb el suport d’una entitat o centre educatiu. Els guardons territorials han estat aquests:

• ALT PIRINEU Projecte "Regalem somnis", de l'IES Aubenç
  • COMARQUES DE BARCELONA Projecte "Esport i cultura: inclusió social per a joves  d'origen immigrant", Associació per la Mediació Intercultural i Social amb Immigrants (AMISI)
  • CAMP DE TARRAGONA: Projecte "Pi, pinya, pinyó", Fundació Sagessa
  • CATALUNYA CENTRAL: Projecte "Amb ulls de padrins, dues realitats", Ses Serrat de Noet
  • COMARQUES GIRONINES: Projecte "De ahvorrill@s roms", de l'Associació per a l''Atenció de Serveis i Solidaritat (AASS)
  • LLEIDA: Projecte "Nous voluntaris", Associació Down Lleida
  • TERRES DE L'EBRE: Projecte "Mandalitza't", Punt Sud

El director general de l’Agència Catalana de Joventut, Julià Fernández, ha presidit l’acte de lliurament dels premis Nafent 2010 per a projectes d’intervenció per a la convivència en l’entorn social dels joves. En l’acte també hi han assistit el director del Grup de Recerca i Estudis dels Conflictes (GREC), entitat convocant dels guardons, Ferran Camps, els cinc coordinadors territorials de Joventut i l’adjunt a les comarques centrals.

28 d’octubre de 2010

Lliurament premis Nafent 2010
Divendres, 29 d’octubre de 2010
A les 17.00 hores
Sala d’actes. Secretaria de Joventut. Carrer de Calàbria, 147.

Imatges entrega dels Premis Nafent 2010

Comparteix aixó a les teves xarxes socials
Del.icio.us! Google! Live! Facebook! MySpace! TwitThis Joomla Free PHP