Imprimeix
set.

Pensadores per la pau

Presentació de la programació 2010-2011
L’entitat GREC resolució de conflictes debat la construcció de la Cultura de la pau des del punt de vista de les dones amb el curs “Pensadores per la pau, pensaments per fer la pau”

El dimecres 6 d’octubre comença el seminari “Pensadores per la pau, pensaments per fer la pau”, a càrrec de l’entitat GREC resolució de Conflictes. El programa formatiu consta un cicle de xerrades que tindran lloc a Girona, Reus i Lleida. El director de GREC, Ferran Camps, ha explicat l’objectiu d’aquest seminari, ideat des del centre d’investigació de l’entitat, AYLLU: “Es tracta de sensibilitzar la ciutadania en la Cultura de la Pau, per tal de promoure la gestió positiva dels conflictes”.

El seminari compta amb la presència d’Elena Grau, de l’Institut Català Internacional per a la Pau, i Carme Magallón, directora del Seminari d'Investigació per a la Pau, entre d’altres ponents. El seminari també inclou una sessió de cinefòrum amb l’emissió de la pel·lícula “Abajo las armas” (1914), de Holgen-Madsen, al cinema Truffaut de Girona.

Premi NAFENT 2010

GREC, entitat sense ànim de lucre, també té en marxa el Premi NAFENT 2010 per fomentar la convivència entre els joves. Està destinat a joves d’entre 12 i 30 anys de centres educatius i entitats juvenils, i distingirà aquells projectes que promoguin el foment de la participació i la convivència en l’entorn social dels joves. Bases consultables  al web www.grecmail.cat.

GIRONA
INAUGURACIÓ: 6 d’octubre, 19 hores
Fontana d’Or (c/ Ciutadans, 19 – Girona)
Inauguració a càrrec de Núria Terés i Bonet, Regidora d'Educació i Cooperació de
l'Ajuntament de Girona, i Veva Ruiz, Regidora de Cooperació de l'Ajuntament d'Olot i Representant en el Fons Català de Cooperació al desenvolupament.

LLEIDA
1a sessió a Lleida: 20 d'octubre, 19 hores
Campus de Cappont de la Universitat de Lleida

REUS